Fel färg ska bli rätt färg!

   Angående gårdagens blogg, om färgen i mitt hår jag inte är så nöjd med. Eftersom jag är i Luleå så kunde jag inte gå tillbaka till salongen, men ringde istället dit alldeles nyss.
Oj, jag tycker om min frisör. Hon är så snäll och tillmötesgående.
Hon gav mig en tid på måndag för att göra om det. Det känns så bra, och speciellt att det är gratis! *hehe*
Tiden är dock inte bra, men jag har inte så mycke andra allternativ. Hon gav mig först en tid på tisdag, men det var samma tid som jag ska på lassa, så det gick inte.
   Jag förstår inte riktigt när jag ska hinna packa min resväska!
Jag kommer inte hem till Jörn förrän imorgon kväll 19.20. På söndag har jag dansövning inför våran show vi ska ha i slutet av maj. Eftersom jag har tid hos frissan på måndagmorgon måste jag åka till skelet redan på söndagkväll. Och eftersom jag har tid på sjukhuset på tisdagmorgon så ger det inte så mycke att jag åker fram och tillbaka till Jörn heller. Då har jag alltså bara tisdag kväll och onsdag dag på mig. Fast, det hinner jag nog. Men det är ju så mycke man ska komma ihåg! jag är inte resvan heller, så jag vet inte hur man ska tänka.
   Jag avskyr att packa! Att måsta välja vad man ska ha med sig, och kläder för alla väder och eventuella aktiviteter.

   Alltså! jag åker ju på mindre än en vecka! det är heeeeelt galet! När jag bokade biljetten trodde jag inte att det var sant det jag gjorde. Som att det aldrig skulle bli av, även om jag hade biljetten i handen!

   Hur som haver... jag är kvar i Luleå, Peter är på skolan och jag sitter här och lyssnar på bla. Snook Feat Veronica Maggio & Petter - Inga problem.

Gör nått av dagen Martina!
Puss å Kram

Ett citat som min farbror hade hört: "Jag äter hellre en tre-rätters middag än att se mina vänner svälta." *hehe*


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0