ingen rubrik

Jag hade tänkt springa på stan idag och köpa dom sista julklapparna... Men, jag är grymt trött efter den korta, oroliga natten, och jag mår illa... Tack och lov i alla fall att det inte är magsjuka!!
Jag somnade inte förrän just före 4 inatt... Jag har verkligen vänt dygnet åt fel håll. Jag fick nästan lov att tvinga mig att somna igår! jag var inte ens trött! Däremot märktes det att jag var slut i huvet, för jag läste fel, skrev fel m.m.
Sen hade jag väckaren på kvart i 9. Snoozade till 10, sen tvingade jag mig att vakna, men jag var sååå många gånger på väg att lägga mig ner igen!

Hur som haver. Inget stan idag... Känner mig inte riktigt i form just nu. Men, lite middag och en alvedon så blir det bra.

Häng hos Pontus ikväll, ska bli trevligt att träffa han och Maria igen!
Julkonsert och show-filmkväll ikväll hemma i Jörn, men jag kan ju inte åka fram och tillbaka bara sådär...

Var och såg Yes Man igår med Peter. Det var trevligt, och det var en rolig film också! Jag trodde ändå att jag skulle skratta högt, mer.. Men, istället smålog man hela tiden, så det jämnade som ut sig. :)
Den får 3,85 av 5 från mig ...




Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0