Inte länge kvar!

Alltså, tjeeena!! det är inte länge kvar till Julafton nu!
Tiden går så fort!! Det var ju nyss sommar! Fast ändå känns det så otroligt längesen!
Sen 1 augusti har det hunnit hända mycke!
Jag har fått en nystart
Jag har varit utomlands
Jag har fyllt systemåldern (vad jag nu har för nytta av det)
Jag har lärt känna nytt folk och utvecklat relationer med tidigare bekanta
Jag har hjälpt till att skapa och medverkat i julkonserter/shower
M.m.

Och nu är det jul! Snart ett nytt år!
Vad ska man då hitta på......?

Känns i alla fall otroligt skönt att jag slipper julklappsstressen, på tal om jul...
Vi ska nämligen inte ha några julklappar inom familjen. Man byter ju egentligen bara grejer mellan varran, eftersom (vi i våran familj) brukar hålla oss till samma summor till alla. Då kan man ju hellre gå å köpa sig nått själv, å det blir på en gång nån tusenlapp billigare!

Så har jag jobbat hela veckan.... Å, jag börjar faktiskt trivas! Eller, inte med själva jobbet, för det är så vansinnigt enformigt, men jag börjar känna personalen så pass bra nu, att det känns mer avslappnat!
Jobbar imorgon också, sen bär det genast av till stan. Har en del att inhandla ändå...
Sen blir det glöggkväll med kusinerna... Mysigt!

Hur mår jag nu då? Sist jag skrev var jag ju rejält förkyld och febrig.
Nu är jag nästan frisk... Hostar fortfarande en del och är till och från tät i näsan, men det är inte lika mycke tryck i skallen som jag haft tidigare....
Och just nu.... tja... jag snubblade in på en blogg för en stund sen. Och hur jag reagerade när jag läste det jag läste, förvånar mig själv! (martina, läs dagboken för detta datum)
Så, nu känner jag mig lite hängig... mentalt, typ... men det kan nog påverka mycke att jag är trött också...
Och vad gör man om man är trött?... Jo, man går och lägger sig!
Dessvärre ligger det en grymt bra bok på sängbordet som jag bara måste läsa vidare i!! Lite farligt bara, för då är risken att jag aldrig kommer somna. Svårt att slita sig!
(Boken heter Kärlek som befriar)

Nu snöar det ute...
Go natt!!
Kramar!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Go' sammanfattning!

2008-12-12 @ 14:01:16

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0