Lite make over....

Ännu en dag har tillbringats på stan... (och fler ska det bli.)
Idag var syftet att än en gång leta efter jacka och skor, till och med med syrran som smakråd.
Någon jacka blev det inte, och inga skor heller. Men däremot en del annat....
Som tex. billiga lösögonfransar från H&M....
När stan började stänga så begav vi oss hem till syrran, där hon började kleta på dom där fransarna på moi.
Jag måste säga att det känns väldigt konstigt... Däremot är det rätt snyggt, men lite för extremt! Inget man skulle ha till vardags, och knappt till fest heller..... Men det var en kul grej att testa!


   

Sen provades det också en hel del kläder på stan. Syrran sprang och plockade ihop sånt som hon kanske inte tyckte var det snyggaste i butiken, och jag fick prova det....
Musse Pigg-tröjan var dock jag själv som valde, och inte för att jag tyckte den var ful. Jag tyckte den var rätt cool/söt..
Roligt hade vi i alla fall... Men det som var konstigast av allt, var att det mesta (inte allt) syrran plockade ihop, som vi skrattade åt innan jag fått på mig det, faktiskt såg rätt bra ut på.... Jag passade som i det... och om det är bra eller dåligt vet jag inte....


 
                          Vill ha....                                                Vill INTE ha....


Nu är syrran och Ante och hyr en film som vi snart ska se... Jag ville inte följa med, eftersom jag känner mig så utspökad.... Inte på ett fult sätt kanske, men det känns så extremt.. Vem har sån make på en onsdagskväll lixom...?

Och nu kommer syrran att tycka att jag har härmat hennes blogg, och ja, det har jag gjort. Men hur många som läser min blogg, läser hennes?? Nä, just det!!


O helga natt, O helga stund för världen!



Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0