07.00

   Imorse låg jag och sov så gott.... Plötsligt ringde mobilen!
Det var dolt nummer, klockan var 07.00, och min första tanke var att jag hade försovit mig!
Redan i torsdags ringde dom från Jörnköket och frågade om jag kunde jobba nu på tisdag, och jag hade sagt att det skulle gå bra. Så, min tanke imorse var alltså, att dom ringde och undrade vart jag var!
   Tur att det var mamma som ringde, annars hade nog "mini"chefen undrat vad jag pratade om..... *hehe*
Mamma ringde hur som haver för att fråga om jag kunde komma och jobba idag.... Hur jobbigt det än kändes så var jag ju tvungen att komma....
   Jag avskyr att bli väckt sådär på morgonen!! Hela min dag blir helt förstörd! Det är som att jag aldrig återhämtar mig från själva väckningen, som i sig inte är skön...
Snooza! Ja, jag säger bara det! FANTASTISKT!

   Idag, när jag stod och plockade ihop en massa grönsaker och frukt, typ hela dagen! så kom jag på massor med grejer jag skulle skriva i min blogg... Nu minns jag typ ingenting!

   Däremot upptäckte jag idag att jag limmat fel i mitt USA-album... !!! sånt som inte får hända...!!!
Men, jag kanske har kommit på en lösning... Så jag hoppas på den.

   Och igår kväll/inatt såg jag dom sista avsnitten av HIMYM s 3... Vilken sierie!
Men nu då? Vad ska jag nu se på?...


   Och, nu börjar det dra ihop sig på riktigt alltså! På söndag smäller det! Julkonserten i kyrkan!
Hur peppad som helst!! jag är bara så rädd att någon ska vara förkyld eller sjuk!! Det går ju inte!
Så, vi håller tummarna och ber att vi ska få vara friska!

Nu ska jag återvända till albumet!
Roger över Roger ut!

Btw... Mamartina.bilddagboken.se


Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med dig...att snooza är helt underbart! Även om det slår tillbaka på en senare så att man får stressa ^^

2008-11-24 @ 17:38:21
URL: http://blueice.blogg.se/
Postat av: Maria

Lycka till på konserten och med USA-albumet! Kram

2008-11-24 @ 21:37:19
Postat av: Edvin

Det är sååå skönt att höra att nån annan också måste kämpa sig upp och släpa sig till jobbet!;)

2008-11-25 @ 11:02:01
URL: http://nergfol.blogg.se/
Postat av: Martina

Men hallå Edvin! du börjar ju jobba typ 10! du har ju rena rama sovmorron!! Du om nån borde ju inte klaga! :P

2008-11-25 @ 15:31:48
Postat av: Edvin

Fast joo, jag har minst lika svårt att ta mig upp kl.9 som du har att ta dig upp kl.6! Du chockvaknar ju, jag ligger ju kvar och hinner tänka "Är det helg, kan jag sova ut?" Så besvikelsen när jag inser att det är en arbetsdag är enorm...

2008-11-25 @ 20:26:31
URL: http://nergfol.blogg.se/
Postat av: Linnea

HATA SNOOZA!

2008-11-26 @ 17:05:56

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0