Avskyr rubriker....

Wow! 2 bloggar i rad! det är ovanligt!

Ännu en tung dag på jobbet är över. Jag som hade tänkt att jag skulle få komma hem, slappna av, somna i soffan ikväll och bara ta det lungt efter allt slit... Men, såklart kom "mini"chefen och frågade om jag kunde jobba imorgon också.... Jag var ju tvungen att ta det också.... Känns sjukt jobbigt att måsta vara på samma station imorgon också, som dess utom är den tyngsta, för det är där all mat lastas m.m.
Dess värre har jag fått sår under mina fötter idag också, av allt spring i dom dåliga skorna som inte passar mig... Men, jag har inte så mycke val, har bara den modellen att välja mellan...

Jag vet inte... Jag har kännt mig på gråthumör typ hela eftermiddagen.... Jag är inte ledsen för någonting, har inte ont...Det känns bara som att det skulle vara så skönt.... Konstigt men sant...
Jag hoppas dock att det typ beror på att jag är sjukt trött och slut både fysiskt och mentalt, att det räcker med en grymt tidig kväll....  Mmm.. blir nog att prova det...

Jag har i alla fall lovat att stå för maten idag. Lax under frasigt täcke + avocado.. Mumma! Så, nu ska jag kila ner och sätta igång så vi får oss någon middag.

ha en bra kväll!
Kram / Martina


Why can’t I walk away from my regrets
And why is forgiveness so hard to accept.
My past surrounds me like a house I can’t afford.
But You say, "Come with me; don’t live there anymore."

Gentle Savior, lead me on.
Let Your Spirit light the way.
Gentle Savior, lead me on.
Hold me close and keep me safe.
Lead me on, Gentle Savior.



Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0