Dagen före...

Ja... Nu är det kvällen före den stora dagen.
Det känns skönt att det snart blir av, och någonstans känns det skönt att få det överstökat, hur kul det än är!
Fast det är ju inte över imorgon. Nästa helg blir det ju 2 till framträdanden.

Har i alla fall varit på kyrkan idag hela dagen och övat. Hade även ett genrep som gick huur bra som helst! bara hoppas att det går lika bra imorgon, om inte bättre!!
Sjöng även en av sångerns på andakten efter grötfesten dom hade haft med föreningen på EFS. Gjorde dock en tabbe, att sjunga den enda engelska sången vi hade, när det bara var gamlingar där som alltid klagar när vi sjunger engelska sånger. Illa! men vi glömde helt bort det. Det gick upp för alla när vi stod där uppe och bärjade sjunga. Då fanns det ju ingen återvänd......

Efter andakten var det dax för lite samling av oss ungdomar. Då var det lite bibelstudie, och sen gick vi en runda där alla fick säga en bra grej någon gjort för en denna vecka.
Tragiskt nog kunde jag bara komma ihåg dom dåliga grejerna. Eller, jag kan inte påstå att någon varit taskig eller sårat mig i veckan, men jag minns bara sånt som var mindre bra....
Till slut kom jag ändå på några grejer. Men det bästa kom ändå ikväll!
Å där säger jag tack till Markus Nyström! Även om det tog lång tid för mig att fatta att det var jag och Lotta han pratade om. Han sa att "Stilla natt" i våran konsert var det bästa av alla! Sen visade han nivåer på sångerna, vilken klass dom höll, och "stilla natt" var högst!
Hmm... vänta nu.. Det är ju jag och lotta som sjunger den.....
Jag har sjuuukt svårt att prata gott om mig själv, eller att ta åt mig av komplimanger, men detta värmde faktiskt, och ingen kunde missa att han verkligen menade det.
Så, Markus - TACK!

Jag ber om ursäkt för att denna blogg kanske är enformig, och bara handlar om denna konsert. Men, å andra sidan är det var som händer i mitt liv... Så, ni får stå ut med det, kanske en vecka till.. hehe

Det är lördag, och att gå å lägga sig halv 11 händer typ never! men, ikväll blir det nog så. Men, jag drar nog igång nån film.
Så hoppas jag och ber, att jag ska få slippa halsont och förkylning imorgon. Jag skulle bli så ledsen om jag var sjuk!
Och be gärna för mig du också, om du känner att du vill vara snäll, och tror att det kan hjälpa!

Take care now, byebye then!!
Kraam!


My chains are gone
 I've been set free
 My God, my Savior has ransomed me
 And like a flood His mercy reigns
 Unending love, Amazing grace

-Chris Tomlin

Love

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0