Julen är här!! snart i alla fall!

Jag är grymt taggad!! Otroligt mycke!
Jag talar om Julkonserten som komma skall!

   På en av föreställningarna ska vi riva av den gamla godingen Lemon Tree med Fools Garden, fast i julversion.
Den ska framföras acapella. Kommer att bli jättebra! MEN....

   Jag satt nyss och övade på min stämma, med musik och text/noter... Det är hur svårt som helst!
Just nu känner jag mig lite stressad! Det är 3 november, om 27 dagar är första konserten! (Lemon Tree ska dock inte framföras det datumet) Hur ska vi hinna!?
Förra året hade vi iofs mindre tid på oss att öva, men då hade vi inte lika svåra sånger, och inte lika många... och som sagt, vi såg ju hur det gick.... (eller, av er som läser bloggen är det inte många som sett konserten varken live eller på dvd)
Även om det är svårt, så är det en rolig utmaning! otroligt kul!

   Jag hoppas dock inte att jag lockat er att komma och lyssna nu! Att sjunga inför jättemycke folk gör det mycket lättare, men inte om man vet att det är folk man känner! Så, kom inte! snälla! (förutom du då Anette... Du är så illa tvungen. *hehe*)

   Nu ska jag återgå till övandet en stund, innan det bär av hem till Jörn igen.
Ska jobba på Jörnköket imorgon. Pizza-veckan drar igång, så det finns att göra minsann!!

Take care now, byebye then!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0