Nu, tack...

30 November - St Mikaelskyrkan ca Jörn kl.18.00
5 December - E4:an Skellefteå ca kl. 19.00
6 December - EFS Boliden ca kl. 20.00


Jag är peppad!!!

Jag brukar vara förkyld vid den här tiden på året. Just nu känner jag mig inte det minsta krasslig, å det är ju bra. Men, å andra sidan vill jag vara sjuk nu så att jag har gjort bort det tills det är dax för julkonserterna.
Bäst skulle ju iofs vara att vara frisk nu, då och efter också, men ska jag nån gång vara förkyld under den tid som är kvar av detta år, så snälla! Låt mig vara det NU!

Ikväll blir det klassfest. Ska bli kul att träffa folket igen, eftersom dom flesta har jag inte sett sen studentdagen 2007!
Däremot vet jag inte hur länge jag kommer att stanna. Brukar inte känna mig bekvämast bland berusade människor.

Jag hoppas på en kanonhelg i alla fall! Och jag hoppas likaså för dig!
Take care now, byebye then!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0