Back!

Jag hade tänkt att jag skulle vara en effektiv bloggare när jag var nere hos Klara, men, så blev det inte. När man väl är där måste man ju passa på att umgås, och inte sitta och skriva inlägg på bloggen..

Veckan i söder var i alla fall underbar. Det regnade varje dag dock, så den vackra sidan av Örebro fick jag inte riktigt se.
Förutom det jag skrev i dom två tidigare inläggen, så hälsade vi på Klaras bror Petter på tisdagkvällen. Där blev det tärningsspel, och fika medans vi tittade på Dr. House. En trevlig, skön kväll.

På onsdagen begav vi oss in till stan och fikade på konditori, där vi blev sittade i djupa diskussioner om allt mellan himmel och jord i någon/några timmar... Mycket trevligt och mysigt. Sen en sväng på stan.
Väl hemma igen bakade vi Kall ostpaj! Mumma!

På torsdagen begav vi oss till Vänersborg.
Kul att träffa familjen igen, och senare på kvällen drog vi till Lycktan, ungdomsgården i deras kyrka. Det var kul att vara tillbaka där igen också.
Satt uppe länge och pratade med Klaras mamma, som är lika lärorikt som alltid!
På fredagen blev det en del packning, lite inhandling av mat till hemresan m.m.

Skönt att ha varit bortrest, skönt att vara hemma igen också.... men, när man väl var där, insåg jag vad jag saknar där hemma, alltså, det som inte finns där hemma....
Norrland i mitt hjärta, men en stund i annan ort, JA tack!!


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0