Wii

Varför ska jag hela tiden glömma bort vad jag ska skriva!
När jag satt och åt frukost kom jag på massor, men nu är allt som bortblåst. Jag borde lära mig att sätta mig och skriva ner det på en gång, innan jag börjar med någonting annant.
Denna gång gick jag och satte upp nya gardiner i mitt rum, och även en stjärna i fönstret. Blev fint i alla fall.

Nu är jag hundvakt igen åt brorsan. Fick ett sms imorse om vart nyckeln fanns, å vilka tider jag skulle gå ut med Tellus. Men, jag var som ett frågetecken när jag läste det. Det var ingen som hade sagt nått till mig.
Men, jaja... jag kilade hem till brorsan så fort jag hade fått mig ur sängen. Strålande sol var det också, så det var faktiskt riktigt skönt att gå den där morgonpromenaden.

We köpte ett Wii igår!! Faktiskt mammas idé!
Brorsan kom hit igår och hjälpte mig att instellera det, sen körde vi några ronder i boxning, rennis, bowling och golf. Det bästa var att jag ÄGDE!
-Men, du har ju spelat det här förut... sa brorsan varje gång jag vann... Ja, en gång ja! när jag var i usa för flera månader sen, och då spelade vi det en gång, och inte ens länge. Så det var en dålig ursäkt.
Sen körde jag med mamma och pappa när dom kom hem senare på kvällen också. Dom hade nybörjartur minsann!
Jag och pappa körde boxning tills vi var alldeles svettiga och anfådda!

Tja, jag ska nog ta mej ut en säng till med Tellus. Typ busa i snön. Det är ju hans första vinter så ja måste ju lära honom!
Och ikväll blir det övning.
Så jag missar idol, men bara Johan åker ut så blir jag glad!

Ha det bara bra!!

You were there During history’s darkest hour
-Avalon




Kommentarer
Postat av: Edvin

:) Som sagt, diggar din mamma!! Köpa ett Wii bara sådär!

Låter lovande att du är bra på boxning...!;) Träna på!

2008-11-28 @ 14:30:40
URL: http://nergfol.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0