...

Nu sitter jag hemma i min lägenhet och har ingenting att göra... Väntar på mina kusiner som ska hämta upp mig om ett tag. Då bär det av hem till Jörn igen.
Det har varit prat om häng med tjejerna här i stan ikväll.. skulle vara grymt trevligt, och det var vad som var tänkt från början. Sen fick jag en massa sms från folk i Jörn som ville att jag skulle komma på singstarkväll + wii hos ett syskonpar där.
Svårt att välja!
Beslutet föll ändå på gratis skjuts och att jag då inte kommer försent till övningen imorgon heller.

Igår ägnade jag mycke tid med Maria V. Det var kul! Längesen!
Efter en massa prat, och middag med hennes familj, så lämnade vi av hennes syster på busstationen för att åka till göteborg. Sen kom Maria H occkså, å då blev det fruktsallad och glass, och ett kasst idol.
Huuuuur kunde Loulou åka ut!?

Min blgg känns rätt ovärd. Känns som att jag inte har så mycke lust, eller nått värt att skriva här..
Vi får se hur länge till den finns kvar. Jag har ju trots allt Bilddagboken...

Ha en kanonkväll!!
Kramen!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0