Nej, inte redan!

   Jag åkte med bussen hem till Jörn ikväll.... Efter Boliden började jag känna mig lite seg, och la för en stund igen ögonlocken.... När jag efter ett tag öppnade ögonen igen, var jag tvungen att blinka både en och två gånger för att se om jag såg rätt!
Det var vitt längst vägkanterna!!! SNÖ!

    Jag vet om att det har snöat tidigare, och jag har även sätt rätt ordentliga kvarlevor av snögubbar... men att se det själv, bara sådär! *suck*
Jag är inte redo än!

   Tur att jag i alla fall har ett varmt och skönt duntäcke att krypa ner under när det är kallt!
Det är nog dax att göra det alldeles strax till och med....
Go natt!

//martina


Kommentarer
Postat av: Edvin

Inte redo før snø!??!?!?! Ta en spade och skotta allt hit då, før hær ær vi redo!

2008-10-20 @ 12:25:51
URL: http://nergfol.blogg.se/
Postat av: Linnea

Usch! jag vill ha sommar igen!

2008-10-20 @ 15:13:23
Postat av: Maria

Jag är SÅ redo! Låt skidsäsongen börja!

2008-10-20 @ 23:26:06

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0