Varning!

I flera månader har jag fått en hel del konstiga meddelanden på min mobil.
Ex. WIN: Klar för neste? Vilket av följande djur kan inte hoppa?
                                           A: Elefant
                                           B: Katt
                                           C: Hund
                 Sms:a WIN A, WIN B eller WIN C till 72077

Jag har inte fattat vad det varit, och i bara ett av alla dessa meddelanden jag fått har det stått en internetadress. Nu tog jag mig i alla fall i kragen och kilade in på den där adressen.
Nu förstår jag vart mina pengar tar vägen..... Jag är upprörd!

http://wixawin.com/se/contact.html - läs  vad som står!! Vansinnigt!

Varför jag är upprörd är för att dom snott mina pengar! Men främst för att jag aldrig någonsin anmält mig till någonting sådant!
"Om någon annan har anmält ditt nummer till oss kan du inte bevisa att det inte var du som gjorde det."  Jaha, men då kan dom ju leta reda på hur många mobilnummer som helst på typ hitta.se och säga att det var jag, för jag kan inte bevisa att det inte var jag som anmälde mig till detta...

Dessa värdelösa frågor har alltså skickats ut 8 ggr/månaden, och varje sms kostar 15 kronor, bara att ta emot på mobilen! Det blir ju 120 kr/månaden på frågor som - vilket djur som inte kan hoppa, eller vilket land som inte är skandinaviskt!

Så, detta är en varning! Får du någon gång ett liknande sms som börjar med WIN, så skicka på en gång 'STOP' till 72077!

Klart slut


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0