Pain!!

Sketans rygg!!
   Gick på stan tidigare idag, och vid ett tillfälle snubblade jag till lite, och kände vid nästa steg att det kändes som att en kniv högg in i ryggen (hur nu det känns..) Jag var då uppe på CK, och förstod inte hur jag skulle ta mig hem! Även om jag skulle ringa nån om skjuts så fattade jag inte hur jag skulle ta mig till bilen.
Envis som jag kan vara så började jag tjura mig hemåt. Det gick faktiskt, med korta steg...
När jag kom hem var det inte få farligt ont. Då var jag varm och cirkulationen var igång, men nu är det vissa lägen som får mig att vilja skrika!

   Har varit med om nått liknande förut en gång,men då var jag hemma i Jörn, så pappa, som är massör kunde fixa till mig på en gång. Nu är han och mamma i Luleå, och ska vara där till imorgon, å jag vet inte om jag klarar mig till dess!
Jag vet inte vad jag ska göra! måste jag dra till akuten?!
Jag har ju inte tid med det här! Jag ska ju bort ikväll, å imorgon ska jag till Jörn på övning inför julkonserten som komma skall..

ha en trevlig lördag! själv ska jag försöka i alla fall....

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0