Denna vecka!

Söndag: Övning inför julkonserten, igen... Lika kul som alltid. Denna gång avancerade vi lite, och började på min kusins omskrivan Lemon tree-låt. Svårt, men sjukt kul!
När jag kom hem hade mamma dukat middagsbordet för 5 st. Brorsan med sambo skulle komma och joina oss till middagen. Det var trevligt, och gott!

Måndag: Städade mitt rum. Till min förvåning blev det i slutändan en make over i rummet, från ett "modernt" rum, till ett 70-tals rum! Tyg och lampor kan göra mycke!
Sen började jag på mitt USA-album. Ä.N.T.L.I.G.E.N! Fick till en (i min smak) snygg framsida, och skrev ut lite bilder och så.


Tisdag: Steg upp och gick till Jörnköket. Jobbade från 07.00-13.45. En skön dag, med inte allt för mycke jobb med tanke på att det var lov gör gymnasieskolorna.
Sen gick jag hem. Hade huvudvärk. Fortsatte med mitt fotoalbum, vävde en bakgrund av plastband till och med. Sen ringde syrran och sa att hon hade tänkt komma hem och hälsa på några dagar.
När hon kom, satt vi uppe i datarummet och pratade och pysslade lite. Sen begav vi oss till våran bror för att hänga en stund. Vi hyrde "Mr. Brean på semester" på hans tv. (brorsan har telia nånting, så han kan hyra filmer via telia i tvn, smidigt och bra) Den var rätt rolig! Den roligaste Mr. Brean jag sett i alla fall.
Sen for vi hem, pratade lite till, fikade lite, och sen la vi oss och såg nått på min dator.. (anette! vad såg vi för nått??)

Onsdag: Var egentligen tänk att jag skulle med TG till piteå för att bada. Jag backade dock ut, för jag kände inte för att lägga ut dom pengarna när jag inte var så peppad, och för att syrran skulle vara hemma.
Så, vi hade hand om brorsans hund istället. Gick en skön promenad m.m.
Efter middagen la sig jag och syrran och började se "How I met your mother" från början. Vi somnade dock båda två.
Sen ringde min kusin Betty och sa att dom skulle se film hemma hos dom, och hon tyckte jag skulle komma. Så jag kilade ner. Såg "Superhjältarna". Sen pratade jag en stund med min kusin Isak, som imorgon åker tillbaka till skåne och hans tjej där nere. :(


Idag: Hade tänkt åka till stan imorse med syrran. Men jag kom på - Vad ska jag göra där tills halv 4, då jag ska till frissan?! så jag låg kvar i sängen en stund till.
Nån frissa blev det dock inte heller. Kände mig snål. I så sjukt stort behöv av klippning är jag inte, å det kändes jobbigt att betala så mycke busspengar för att bara åka fram och tillbaka.
Så, idag har jag pysslat med fotoalbumet och tagit det lungt. En riktig slappardag! men jag har känt mig trött och hängig av nån konstig anledning....
För nån timme sen tog jag dock en skön promenad och gick till affären.
Väl hemma igen lagade jag lite mat, så jag har till lunch imorgon när jag ska jobba på Jörnköket igen.

Nu ska jag ta mig an avokadon som jag köpte. Att nått så smaklöst kan vara så gott. :)
ha en bra kwall!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Såg vi inte lite av "Pyjamas" den kvällen?

Tack för tiden jag var hemma! Det var trevligt!

KRAM

2008-10-30 @ 22:26:03
Postat av: Maria

Snygg framsida till albumet! Och snygga tjejer ;)

2008-10-31 @ 17:09:17

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0