Typsikt...

Nu måste jag få klaga.... igen....
Jag är bara så less!

Sisådär 12 gånger/år brukar jag ha huvudvärk. Mest troligt nått jag ärvt.
Jag är i alla fall evigt tacksam att det inte är migrän, men den här huvuvärken är inte så rolig den heller.
Den förstör i alla fall så mycke! Tex så hade jag och syrran pratar om att fara och simma nu på morgonen. Nu blir det inte av, för jag var så opeppad till stor det pga huvudvärken. Steg upp å skulle göra mig klar för typ en timma sen, men det började pulsera i huvudet, och då kändes inte simning som nått som får det att sluta.
Jag som var så peppad tidigare!
Men, simhallen finns ju kvar, huvudvärken försvinner ju (till slut), så nån annan gång ska man väll kunna pricka in.
Men som sagt, jag är så less!

Nu är det inte ens en vecka kvar innan jag är 20 år! Helkonstigt.... har jag levt så länge? :P

Jag har nog tänkt att åka hem till veckan och baka. Massor.


Ha en bra dag, och kör försiktigt!


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0