Allt om inget.... typ...

   Det är heeelt vansinnigt! Här sitter jag, fortfarande i pyjamasen, i sängen, 3 och en helv timma efter att jag vaknat.... Jag har inte ens ätit frukost än!
Även för denna dag har jag haft planer! Baka paj, chokladbollar m.m. Det jag hade planerat att göra igår, i förrgår och dagen där förinnan. Aldrig blev det av.

   Nu blir det ju kalas på fredag, så innan dess måste jag ju gjort det klart i alla fall... Men inte nu, inte idag.. Har ingen lust.
Som tur är så verkar inte så många komma. Eller, det är ju såklart tråkigt,  hade ju som varit kul att träffa alla! Men det gör det i alla fall lättare att vara i min lilla lägenhet, sen tror jag det blir hur trevligt som helst ändå!  :)

   Angående min stulna "nej tack, ingen reklam"-skylt, så kan jag meddela att den inte var stulen! Däremot vet jag inte hur den hade hämnat i trappan i trapphuset.
Nu är den i alla fall på plats igen, och det känns bra att slippa få alla dessa meningslösa pappersbitar som förstör miljön.

   Jag känner att jag har en riktig sakna-dag idag! Saknar alla möjliga personer, alla möjliga platser, alla möjliga händerlser!
Åh va jag vill till Klara nu! Allt som innebär att få träffa henne är precis vad jag behöver! En vän, en ny plats, underbara stunder! Jag funderar nästan på att impulsåka ner. Bara kliva på tåget i Jörn och dra lixom! Skulle vara sjukt kul! 

*Jag drömmer mig bort!*

Men nu måste jag ta tag i dagen! Kan inte dega i sängen såhär!
Take care now,byebye then!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0