Jag blir ju 20 även utan kalas...

Jag funderar på att lägga ner allt med kalasfirande till helgen... Tråkigt men, mmm... 
Jag har klarat mig utan kalas i typ alla år tidigare, så varför skulle jag inte göra det denna gång också?
Då kan jag lägga ner energi på att tänka på annat istället.. vad det nu skulle vara.. men det blir säkert jättebra!

Höst höst... Ja, för en gång skulle är jag som peppad på hösten. Alltså, årstiden... lövens färgskiftningar, kallare luft (konstigt att jag är peppad på kyla..) mörka kvällar m.m.
I övrigt känns den inte så speciell... Förutom att Linnea och Maria kommer hem! Äntligen!

Nu är klockan mycke, ännu en gång... Dax att krama kudden!
Take care now, byebye then!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0