12.00

Igår kväll/natt när jag just hade kommit fram till att jag nog borde sova, skickade min vän Tobias från södern några låtar.
Det var egna inspelningar, så jag var ju såklart tvungen att lägga till dessa bidrag i hans mapp. Han är så sjukt musikalisk!
Sen var jag ju tvungen att lyssna på låtarna också.
Och innan vi visste ordet av, så pratade vi om en massa annat! Det var väldigt längesedan vi hördes av sist, så vi hade en del att ta igen. Och speciellt han hade en hel del att berätta! Någonting vääldigt positivt och glatt, som en ny relation!
Det gjorde mig glad! För ibland undrar jag nästan om det inte är höst. Det känns nästan som att höstdeppen är här igen.... Jag har hört om så många som har det tungt och jobbigt nu... Vilket är väldigt tråkigt!

Hur som haver!! våran konversation slutade där vid 03.00, å då var jag inte trött längre, så jag såg lite HIMYM till jag somnade, sisådär vid 03.40....
Jag vaknade för 24 minuter sedan (när jag skriver denna mening) och nu är klockan 12.24....
Detta hade jag inte tänkt mig! Jag ställde väckaren på kvart över 8, så jag skulle kunna ta mig upp och kanske vara trött ikväll.... Men, den snoozade jag tydligen förbi....
Då har jag ju ändå inte sovit längre än en normal natt egentligen, det är bara det att den blev förskjuten. Men ändå känner jag av en sån där "för mycke sovet"-huvudvärk.... För det är inte den vanliga huvudvärken...

Ajaa... Nu ska jag stiga upp å äta nått brunch-aktit, å göra mig klar för resten av dagen!
Kom ihåg! Va dig själv, för det finns redan så många andra!
Kramar!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0