Bloggens baksida

I dessa tider har ju väldigt många en blogg...
Det är ju rätt roligt att sitta och läsa vad andra gör på dagarna, eller vad dom tänker på m.m....
Nu har jag dock upptäckt baksidan med bloggandet.
När man träffar varandra på riktigt, och det är dax att prata.. Tja, då vet man redan allt!
Detta har gjort att jag tappat lusten till att blogga lite. Jag vet som inte vad jag ska skriva! jag vill ju ha nått att berätta på riktigt istället....

Idag har jag dess utom bara velat öppna fönsret, slå sönder våran dator, slänge ut den - bit för bit, sen gå ner, stampa på bitarna och kanske spotta på dom!
Så fort man ska kolla på bilder, eller använda bilder i olika program så släcker utforskaren nu, eller så slutar programmet att fungera!.......  Bilder som är min grej!
RIKTIGT störande!!

Allmänt då?... Tja, det händer inte så mycke, vilket jag tycker är rätt skönt. Dock har jag haft lite strul med magkatarr dom 2 senaste eftermiddagarna.... Nu känner jag dock inget, så jag hoppas jag slipper det ikväll!

Hoppas allt är väl med du!
Kramar

Kommentarer
Postat av: jonna

Jag tycker att charmen med en blogg är att man kan skriva allt mellan himmel och jord, hur onödigt det än är. Bloggen är nog inte till för de stora grejerna, så ser nog jag på saken. Men jag förstår lite vad du menar. Baksidan kan jag tycka är att man får tanken; varför ska jag ringa den kompisen - jag har ju redan läst den personens blogg och vet allt(även när man nog egentligen inte gör det)

2009-04-08 @ 16:09:11
URL: http://jonnalundgren.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0