Impro mello

Ohh så peppad jag är!!
Ikväll blir det improviserad melodifestival med allas vår älskade Sälteatern!!!
Förra fredagen fyllde ju Ante år, så i födelsedagspresent fick han en biljett till denna föreställning. En grym present tycker jag!
Han fick dock inte välja vilka som skulle följa med, men jag hoppas att han ska känna sig nöjd med sällskapet - alltså Peter, Anette och jag.

Snart kommer brorsan hit, å då ska vi traska in till stan där det är ett bokat bord för 4 på Viking. jag har aldrig avrit till den restaurangen, men jag har hört att det ska vara ett grymt bra ställe. Det låter ju lovande! Hungrig börjar jag vara också....
Känner också att mat börjar vara behövligt, för huvudets skull...

Igår hade jag sån fruktansvärtd huvudvärk, att jag mot slutet av dagen inte ens kunde titta, för det gjorde så ont i ögonen och huvudet av ljuset. Osocial och otrevlig kände jag mig också, som hade Linnea och Edvin på besök. Men, dom verkade då stå ut med mig lite i alla fall... Jag låg ju bara i min säng och ville inte röra mig! Huvva och fy för huvudvärk alltså... Eller, migrän skulle jag faktiskt kunna kalla det... För när jag har en vanlig kraftig huvudvärk brukar jag inte ha det som jag hade igår... Blää....

Nää, nu är jag peppad! jag vill iväg nu! Mat och teater med mina älsklingar, kan det bli bättre!?

Kommentarer
Postat av: Maria

Ååååh, jag vill också se dom! Favoriterna.

2009-04-26 @ 04:42:07

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0