50 minuter för länge....

Efter en sen natt och en tidig morgon, bestämde jag mig efter lunchen idag för att lägga mig på altanen i solen en liten stund och "sova". Jag brukar inte kunna sova på dagarna, men, vila ordentligt i typ 20 minuter kanske.
Jag bäddade till det så skönt med madrasser, tog ut en kudde och en filt. Stoppade in lurarna i öronen och vilade...
Jag inte bara vilade, jag somnade! Och 20 minuter blev det inte. Det blev 1 timma och 10 minuter. I SOLEN!
Hoppas att solbrännan i ansiktet lägger sig fort, för det ser inte särskillt bra ut just nu. *haha*
Men, skönt var det i alla fall! Frisk luft, sol och sömn på samma gång! Underbart!

Jag har ända sedan jag vaknade imorse, mått illa... Ett konstigt illamående. Jag trodde då att det var för att jag var hungrig, men efter frukost och lunch har det fortfarande inte gett sig... Det kommer och går, och är minsann väldigt störande, för när illamåendeattackerna kommer, så får jag också en känsla av att jag håller på att svimma.
Jag vill ut och gå, men jag är orolig att jag kommer att börja må dåligt på vägen, och då är det bara så jobbigt att måsta fortsätta för att komma hem.

Welcome Sun, Please stay!


(Bilden har ingenting med texten att göra)




Stackarn!!

Kommentarer
Postat av: Edvin

HAHA, sällan har en "Bilden har ingenting med texten att göra" varit så sann!

En äldre mackanställd som posar vid pumparna? Det stod inte så mycket om det i inlägget!

Är det kanske solstrålarna på bilden som skulle symbolisera din sömnsolning? Eller har ditt hår blivit lika grått/vitt som hans pga solblekningen?:)

2009-04-15 @ 17:05:28
URL: http://nergfol.blogg.se/
Postat av: Syrran

Du kanske är gravid?! hehe

2009-04-15 @ 20:45:46
Postat av: Syrran

Du kanske är gravid?!! Haha!

2009-04-15 @ 20:52:00
Postat av: Bloggägar´n

Nej syrran, jag är inte gravid! jag har nog förkylning i magen.

Och jadu Edvin... Det kan ju vara en tolkningsfråga om vad bilden symboliserar... Men, min tanke var som texten under, att den inte har nått med texten att göra. För grått hår har jag inte fått, å visst, solen lyste ju som på bilden, men... nää..

:)

2009-04-16 @ 11:46:28
Postat av: Edvin

Då var det väldigt roligt att du la upp en bild i så fall!!:D

2009-04-16 @ 14:30:11
URL: http://nergfol.blogg.se/
Postat av: Bloggägar´n

Jaa, jag tänkte det... Lite konstigt sådär, som jag! :P

2009-04-16 @ 14:56:27
Postat av: Edvin

Precis! Men konstigt är bra...:)



Stämmer ju bra in på din: "Bli dig själv, det finns redan så många andra...

2009-04-16 @ 16:53:50
URL: http://nergfol.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0