Vila

Gjorde just bloggrundan.
Trots att det är någon man inte känner, någon man bara läst om, så fäller jag ändå en tår när jag läser det senaste inlägget på Sabinas blogg. http://mittlivsabina74.blogspot.com/ Hennes kamp mot sin cancer och den fruktansvärda smärtan. Nu har hon somnat in.
Jag känner verkligen med familjen, och med Sabina som gjorde allt för att övervinna cancern, för att kunna stanna kvar hos sina barn.
Så för denna stund går mina tankar till dom.




I övrigt så gör jag inte så mycke just nu. Sitter och irriterar mig på cigarettrökslukten som kommer in i ventilen på min toalett. Det luktar minsann inte mumma.... Det borde vara strängt förbjudet att röka inomhus! Eller varför inte att röka över huvutaget! Det är ju inte bra för nån!!

Jag fick ett erbjudande om en gratis resa ner till Klara i måndags. Även om jag inte vet om jag ska tacka ja till det, för det känns för mycke, så längtar jag så mycke efter henne, så det spelar snart ingen roll vad det kosta vill! Jag vill iväg!



So haven't I learned that my ways
Aren't as high as Yours are
And You alone keep the universe
From crumbling into dust
You are God and though we would
Not have understood You
There You were

Hanging blameless on a cross
You would rather die than leave us in the dark
Every moment, every planned coincidence
Just all makes sense
With Your last breath

You were there, You were there
During history's darkest hour
You were there, You were there always

Avalon - You were there


Kommentarer
Postat av: Maria

Do it, it's worth it! I think you should go :)

2009-04-02 @ 01:13:27

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0