Liten...

Jag har under en tid funderat lite på att ha en dator/och tv-fri vecka. Det kanske är lämpligt att ta ut den snart.
När det gäller datorn så känner jag ofta att jag inte har nått å göra.
Facebook har jag lessnat på, å dess utom blivit rätt anti mot. Bilddagboken är inte heller lika kul längre. Jag har, som jag tidigare berättat, fått bloggbrist.
Bortsett från internet så har jag ju paint. Jag har bilder och musik.
Nu har jag paintat mig less och fått slut på inspiration.
Bilderna kan jag hur som helst inte röra, för datorn "tål" dom ju inte... *sjukt irriterande*
Det är mitt kära spotify jag kommer att sakna!! Musik är ju livet!

Men, tja. Jag SKA ha en fri vecka, men jag meddelar när den verkligen blir av.
Då kanske jag ska ta itu med att måla om min vägg! Skulle vara sjukt kul!
Läsa klart min bok. Kanske börja på en ny.
Ringa Adam.
Tja, det finns mycke man skulle kunna göra istället.



Jag kom alldeles nyss hem från mina kusiner på gatan nedanför.
När jag kom ut på gatan så tittade jag upp mot himmelen. Det var helt stjärnklart!
Jag ville egentligen bara lägga mig ner och bara titta ut i rymden! Det skulle dock ha blivit rätt kallt, men även sjukt blött!
Jag stod i alla fall där en stund och bara tittade! Helt underbart vackert och förtrollande nästan!
Men så liten känner jag mig sällan (rättare sagt - aldrig), som när jag ser på en stjärnklar himmel!




Amen

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0