Glajjer

Jag tänkte bara berätta att Sara är en superduper tjej!
Tack för en trevlig fika och runda på stan idag Sara!

För övrigt så undrar jag om jag borde ta å kolla upp synen....
Hur mycke jag än sover, hur mycke vatten jag än dricker, hur mycke mat jag än äter eller hur mycke friskluft jag än andas så har jag ändå småont i huvet hela tiden.
Jag har lagt märke till att jag ofta sitter och spänner ögonen, å så ska det väll inte vara... Det blir ju så ansträngt...
Men, jag vill inte ha glasögon.... Inte lincer heller...
Fast, skulle jag skaffa glasögon, vet jag i alla fall vad jag typ skulle gå på. :)


Vad tycks?


TLC

Peel back all of the laughter and smiling
Let your emotions have the day off
So you can see what's underneath it all
Take away the people, the ones you depend on
Remove your successes ant the empires you've built
Swallow your pride and tear down the walls
And reality will unfold and the truth is told


When no one is watching
It's just you and the wind
When the masquerades are over
Who are you then?
Take a look inside your heart
Cause whatever remains is
Who you really are

/Ronnie Freeman


Kommentarer
Postat av: Frida

tycker verkligen du borde köra på dom där brillorna, dom är skitsnygga!! :D

2009-04-29 @ 22:07:29
URL: http://frajd.blogspot.com
Postat av: Maria

Hmm, verkar lite lurt... tycker definitivt att du ska kolla upp det!

2009-04-30 @ 11:45:43

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0