Jag vill

Vad har jag att säga om gårdagens underhållning då?
Jaa... Det var riktigt bra, som vanligt! Dock var det en viss svacka där i mitten, men det tog sig mot slutet igen.
Jag känner dock att jag inte har så mycke att berätta här, för en sådan här grej är något som bara är roligt om man får se och höra det själv.
Däremot har jag lagt upp lite bilder från gårdagen (och en del annat) på min bilddagbok, så kika in där om du vill.
(Mamartina.bilddagboken.se)

Jaa.... För precis ett år sedan satt jag och åt shaved ice utanför Barnes & Noble med Linnea och barnen i det underbara USA.
Tiden går så fort men ändå inte!
Jag vill tillbaka!
Jag vill resa!

  

Kommentarer
Postat av: Maria

Ge mig shaved ice!

2009-04-26 @ 23:20:32
Postat av: Anonym!!

Snälla nån ta bort den bilden!!

2009-04-27 @ 21:29:28

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0