+&-

09-08-17

+
Storstädat lägenheten
Fick min dammsugare att funka som den ska igen
Äntligen ringt och klagat på röklukten som kommer in i min lgh.
Blivit uppmuntrad x antal gånger idag av olika människor
Haft te-bjudning med Eija, Sara och Carro som gäster
Skrattat massor ikväll

-
Brunt vatten överraskade mig i kranarna under eftermiddagen
Mjölken tog slut
Besökarna var tvugna att fara
Jag diskade i kallvatten
Saknat personer
Börjat känna av augusti-ångesten mer på allvar idag






Den största döda ormen som någonsin hittats, helt otroligt! Verkligen inte liten!





Jag kämpar redan mot mina tunga ögonlock! Men det vankas jobbnätter här framöver, så för att göra ett bra jobb, så kämpar jag lite på fritiden i förväg.
Men god natt till er som redan sover, eller som snart ska sova!
02:27

Kommentarer
Postat av: Linnea

Intekul, jag ahde kunnat få en hjärtattack!

2009-08-18 @ 15:05:11
URL: http://nollniotio.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0