Första dagen...



Idag var första dagen på mitt nya jobb.
Om det var en bra första dag? Tja, nja, hmm... kanske...
Det kändes dock mest bara som kaos.
Köket var inte klart, det fanns inte grejer, folk visste allt och inget, saker var försvunna m.m.
Plus det vanliga, nervositet och förvirring över ett nytt ställe och nya uppgifter.

Tyvärr är jag inte så peppad just nu, men det är ju just det - NU... Om några dagar kommer köket vara klart, det kommer att finnas mer grejer och man har fått mer koll på rutinerna.
Så jag håller ut!

Jag fick i alla fall tala vid invigningen av matsalen idag! *haha* eller, tala var att ta i, men jag fick presentera mig och berätta inför alla vad min roll på skolan var. Eleverna har sett mig springa runt där förut, men inte fattat vem jag varit. En ny elev? -som nån av lärarna trodde att jag var idag...

Men, 1.5 timmars övertid första dagen på jobbet... nice!

Kommentarer
Postat av: anna

Klart det kommer kännas bättre om några dagar, första dagarna på ett nytt ställe är alltig lite kansiga :p När har du tid att ses då? :)

2009-09-02 @ 20:07:33
URL: http://anst86.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0