Ett lite roligare inlägg...

I sommar har det varit lite hängigt för min del. Det har ni säkert redan märkt i diverse inlägg här på min blogg redan.
Sjuka, för mycke jobb, ingen sol, uppbrott, känslor m.m.
Därför vill jag härmed bjuda på ett lite roligare inlägg.


En rånare sprang in på en affär, drog upp en pistol och skrek: Ner på golvet! De här är ett rån!
Alla kastade sig ner på golvet, utom en man.
Rånaren, som blev väldigt förvånad, skrek en gång till: Ner på golvet! De här är ett rån!
Men mannen stod kvar och sa: Nä, de gör jag inte, för jag är sivil-agent.
Rånaren fick lite panik, och skrek en gång till: Ner på golvet! De här är ju ett rån!
Men mannen stod fortfarande kvar, och sa: Nä, för jag är sivil-agent!
Rånaren rusade ut ur affären helt skräckslagen.
Från golvet hördes senare en röst som sa: Men Artur, du är ju inte sevil-agent, du är ju senil-dement!

Tunggympa

Säg detta flera gånger om, snabbt!
"Pappa sätter upp hinkar i taket."
Det var bara början!

Tre häxor tittar på tre Swatch klockor.
Vilken häxa tittar på vilken Swatch klocka?

Och nu det hela på engelska...

Three witches watch three Swatch watches.
Which witch watch which Swatch watch?

Och nu för de som gått fortsättningskursen...

Tre könsopererade häxor tittar på tre Swatch klockknappar.
Vilken könsopererad häxa tittar på vilken Swatch klockknapp?

Och nu det hela på engelska...

Three switched witches watch three Swatch watch switches.
Which switched witch watch which Swatch watch switch.

Martinas 09-08-15 i alfabetet

A
nette&Ante Betty Chokladboll Diskussion Eija Fika Gud Handväska Illamående John Ken Lägenhetsvisning Musik Nyheter Ovishet Peter Queen Roligt Sång The brother Salomon Utomhus Vada We belong together - Gawin DeGraw Xo Ylle Z... Åka Äta Ösregn

Gårdagens äventyr i Storforsen








Roligare än så blev det inte denna gång. Nu är jag trött, och tror att jag ska ta och avrunda här. Det är ju en dag imorgon också. Då ska jag till stan. EFS kl. 11, sen blir det fika och middag hos Rebecka och Roger Östensson.
God natt kära du!
Kram

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0