Noteringar

Några noteringar:
¤ Bara den senaste veckan har jag laggt till fler telefonnummer i min mobil än vad jag gör på ett halvår säkert!
¤ Det springer runt en massa nollor på stan. Eller, alltså, studenter med konstiga kläder och skyltar på magen.
¤ Klubborna jag köpte på $Dollar Store$ i Arvidsjaur är spårlöst försvunna! Dom försvann redan innnan jag hann äta upp dom!
¤ Träden har verkligen börjat gulna på allvar nu!
¤ Jag minns inte hur man gjorde Mac & cheese, så jag tycker att Linneá ska komma hem!

Nu har jag bara kvar två pass på sjukhuset. Det känns jättetråkigt! Min kära strokeenhet, det är där jag vill vá!
Har jobbat kväll ikväll, missade alltså middag på Tatung och Beck på bio. Det var också jättetråkigt! Men det jag ville komma fram till var att jag nu fortfarande är pigg efter kvällens pass. Störande... Men jag borde ändå försöka sova, så jag orkar upp och jobba kl 7 imorgon.
God natt gott folk!


Tycker btw att han är lite skicklig ändå... Inte världens enklaste moves det där inte.





Love

Kommentarer
Postat av: Linnea

2 veckor under jul är jag hemma!

Miss you!

2009-08-27 @ 01:09:09
URL: http://nollniotio.blogg.se/
Postat av: Madde

Haaahaaaa! Så kung han är!

2009-08-27 @ 10:44:36
URL: http://maddekjell.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0