38

Febern ligger stadigt på 38 sen igår afton.
Halsen är lite värre idag, men jag är fortfarande glad att jag inte har ont längre ner i halsen.
Det känns också bättre bara jag får äta elelr suge på någonting, så jag ska nog be pappa fara förbi apoteket och köpa dom där braiga och goda halstabeltterna jag provade förra året.
För, att äta, njaa.. jag är inte så sugen.. Fick inte riktigt i mig hela mackan nu på morgonen. Kräm går bättre.

Jag vill såå gärna ställa mig i duschen, men jag vet att det kommer att bli en plåga!
När jag har feber får jag så ont på huden, så varje stråle känns som den ska skära igenom huden.
Men, det är ju värt det efteråt. Får nog lov att bita ihop.

Håll er friska!
Kram

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag har typ exakt samma symtom som dig och för mig är det biverkningar efter vaccinet som jag tog i måndags, om jag vetat att jag skulle bli sjuk flera dagar hade jag inte tagit nån spruta. Hoppas din feber försvinner och att halsontet gör likaså. krya på dig!

2009-12-09 @ 18:12:58
Postat av: Bloggägar'n

Jaa, jag har snart inte hört talats om en kotte som inte blivit sjuk efter sprutan. Hoppas att du snabbt blir bra också!

Nu tror jag inte att det är så troligt att detta är svininfluensan jag har. Men, jag skulle ju nästan önska det. Det är ju bara bra om man får göra bort den, speciellt om den är såhär "mild"...

2009-12-09 @ 18:42:38

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0