Så var även denna jul förbi...

Så var ännu en jul förbi, med mysigt, trevligt häng och för mycke att äta. Precis som det brukar vara. I alla fall för mig...



                                     


Juldagen ägnades med att lägga pussel.
Senare under kvällen plankade jag och brorsan in på Juldansen på Cent i Jörn. Där var det massor med folk i olika tillstånd, som gärna ville kramas och säga hej. Haha

   Pussel


Annadagen, ja, efter mötet på EFS kl. 11 begav vi oss till Mormor, i sällskap av Johannes hund Dexter. Jag blev förälskad! Såå fin hund! Vi skulle sitta hundvakt, eftersom Johannes skulle träffa sin släkt, varav en är allergisk.
Väl hemkomna från en mysig stund hos mormor, begav vi oss ner till Tottos för att träffa Eija, Isak, Betty, Emelie m.fl. Man måste ju passa på när dom är hemma, eftersom dom annars bor i skåne eller england.
Det blev en kul kväll som vanligt i deras sällskap!

  Dexter



På julaftonen blev jag verkligen påminnd om hur lyckligt lottad jag är.
Att få fira jul tillsammans med mina nära och kära är helt fantastiskt. Att få ha ett pyntat hem, och äta av all den goda julmat som finns, det är lyxigt!
Det finns så många som inte har någonting av detta!
Påminnelsen kom från en kompis som dagen före julafton förlorade en nära anhörig.




Jag är ingen som älskar Amy, men jag tyckte hon gjorde denna jättefina sång väldigt bra ändå.


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0