Glöggmys!

Igår kväll ringde syrran.
Hon undrade om vi skulle höra med brorsan om vi kunde komma och hälsa på, och till slut få ge honom våran lilla inflyttningspresent.
Så blev det. Vi köpte med oss glögg, pepparkakor och skumtomtar.
Inflyttningspresenten var en påse full med julgrejer. Julstjärna, en tomte, ljuslycktor, dukar m.m. passande till jul.

Det blev en jättemysig glöggkväll!

     

Nu ska jag bege mig till jobbet. Det var Tacos till lunch igår, å på en gymnasieskola säger det sig själv att det inte är en bra idé. Jag hann alltså inte städa golvet i matsalen (det ser förtäääskigt ut) så det är vad jag måste börja med nu direkt jag kommer dit... Kan bli tajt...

Wolli bolli!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0