Helgen

Torsdagkväll, då fick jag besök av Anette, Ante och Peter. Det belv en mycket mysig kväll med glögg, pepparkakor och annat gott.

Jag jobbade med att storstäda köket på skolan i fredags, eftersom det inte var några elever som skulle ha mat.
Kl. 14 hoppade jag och några av lärararna på bussen till umeå för att där vara på julfest med TBS Umeå.
Vi checkade först in på hotellet där vi skulle sova, gjorde oss i ordning sen var det av till skolan i kylan.
Där blev vi bjudna på jultallrik. Måste dock påstå att jag sett bättre jultallritkar. Men det var helt klart okej!
Det blev en mycket trevlig julfest, med mycke skratt och sjuks skämt! Haha
För mig slutade dock kvällen lite tidigare än för dom flesta andra. Jag blev nämligen så vansinnigt trött, men då var jag ju uppe med tuppen på fredagsmorgonen också.
Det kändes lyxigt att ha ett eget hotellrum, med dubbelsäng! Underbart sköna kuddar btw!

Lördagen ägnade jag på stan. Sprang förvirrat runt och leta julklappar som alla andra!
Vid lunchtid möttes jag och Simon Andreasson upp för att äta någonting. Det blev rullpizza som vi åt i hallen på Bion. Det var ju så kallt ute. Men pizzan var god!
Sen var det tänkt att jag skulle sällskapa bussresan hem med Edvin, men det blev inte så. Han hade glömt nycklarna, å var då tvungen att återvända hem.
Väl tillbaka i stan åkte jag direkt vidare till jörn, för att där fira min ingifta faster som fyllde år igår, och för att hänga med kusin Betty som nyss kommit hem från England.

Idag kläddes julgranen! Dock inte klar...
Kl. 15 infann sig jag och mina syskon på a-torp aulan för att avnjuta Voice box julkonsert! Fantastiskt duktiga! Rysningar och tårfyllda ögon, det är ett bra betyg!


haha! nu skrev jag precis ett sånt inlägg som man inte ska skriva! men, äh! Det är min blogg!


Så bra gjort!





Kommentarer
Postat av: Bror

Bara jag som tycker det är osynkat i Umbrella, iaf i början...

2009-12-21 @ 20:01:36
Postat av: Bloggägar´n

Nej, det är inte bara du! jag tycker också det, men dom tar sig, och det är bra gjort ändå!

2009-12-21 @ 23:07:59

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0