Inte som jag tänkt - bättre!

Back at work!
Det både kändes och märktes att det var ett tag sen jag var där sist.
Kändes i kroppen eftersom jag mest bara varit sängliggande den senaste veckan. Speciellt också eftersom jag säkert bara fick sitta ca 10 minuter idag. Saker var inte riktigt på sin plats (enligt min ordning och rutin) så jag hade att göra minsann! Det fick ju dock tiden att gå å andra sidan, så det var ju bra.

Efter jobbet blev det en fika på stan med syrran, och en sväng i några av affärerna.
Sen blev det middag hemma hos syrran, där även brorsan gjorde oss sällskap. Ante kunde dock inte vara med, eftersom han skulle jobba dygn på ambulansen.
Kl. 18 var det dax för lite BIO. Luftslottet som sprängdes.
Jag tyckte att den var riktigt bra, liksom dom andra två. Och liksom dom andra två gjorde den mig lika upprörd.
Det är fruktansvärt att människor som har makt, kan missbruka den så grovt! Fy!

Dagen blev inte som jag hade tänkt den, den blev bättre. Jag får ta dagens bestyr imorgon istället, vilket är städning och rensning av kyl/frys. Speciellt frysen. Öppnar jag dörren så ramlar det alltid ut saker...

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Trevligt med sådana dar!! Fler sånna!! Kram

2009-12-15 @ 22:57:33

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0