Julafton



Ja, god jul på er alla!
Jag hoppas att ni haft, och har en fortsatt skön dag tillsammans med familj, släkt och vänner.
Själv är vi hemma hos mor och far och firar. Än är vi bara 5 st, men Ante kommer lite senare, då han slutat jobba.
Vi var i kyrkan i förmiddags på julbön. Kusinerna sjöng bland annat.
Fick några kära återseenden av kompisar och släktingar som kommit hem för julen. Så trevligt!
Där bland alla kyrkobesökare fanns också det snyggaste ögongodis jag någonsin sett i verkliga livet!
Haha! Intresseklubben kan ju anteckna, men alltså! Det var verkligen svårt att slita ögonen från honom! Och, det kom väldigt fort fram att jag inte var ensam om att tycka så. Haha!

Aja, nog om det.
Nu verkar det som att det blir till att spela något spel innan det är dax för allas vår Kalle Anka.
Det är verkligen en tradition som är uttjatad, men för mig skulle det inte vara någon julafton utan Kalle, så den som tar ifrån mig det, den blir jag inte glad på!

Till kvällen återstår det att se om det blir någon Klaffning.
Ifall det blir av, lovar jag att återkomma med en förklaring på vad det är! Men nu ska jag kila. Dax att vara social igen, det är ju julafton!

Från mig till er alla - En riktigt god jul!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0