nöff nöff`what???

... eller vad det nu är...
För några timmar sedan var jag ju hur dålig som helst.
Ont i huvet, feber och ont i halsen.

Stoppade aldrig i mig någon tablett, och ändå mår jag mycke bättre!
Febern har sjukit ordentligt, har inte alls så ont i huvudet, nästan bara när jag ställer mig upp, men det kan ju bero på lite sömn och lite mat m.m. Halsen känns bättre...

Så, vad är det här?
Är ju bara glad om det inte är svininfluensan, men än vågar jag inte friskförklara mig från något över huvutaget.
Är det bara en valig förkylning så brukar febern ha lust att komma tillbak på kvällen. Så jag tror inte att det är över än... Men, det är ju aldrig dåligt om man får känna sig bättre!

uppföljning kommer

Nu ska jag dra igång ett nytt avsnitt Freaks and Geeks, sen försöka hitta mig något att äta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vila bara upp dig innan du tar tag i ngt så kanske du klarar det :) /Blocket

2009-12-08 @ 22:36:17

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0