Noteringar...

# Julpynta är kul, om man bara har nått att julpynta med.
# Röda kuddfodral finns inte någonstans att köpa! *irriterande*
# Sängen är skön på morgonen, eller, inte bara då, utan jämt!
# Min hylla som tidigare var grön, är väldigt svår att få vit...
# Jag känner mig tom och konstig innombords... Vad är det som saknas?!
# Tacka vettja broccoli!
# Jag har nysit massor på morgonen. Beror det på dammet på skolan eller på att jag håller på att bli förkyld?Hoppas att det inte är förkylning, för då lär jag ju knappast vara helt okej till nästa helg då det blir till å sjunga.
# Ja, jag är nervös redan...
# Ska jag följa jukalendern i år? Kan den vara nått att hänga i granen?
# På fredag är det personalfest, känner mig rätt peppad!
# Igår kväll var det -8,6 grader. Nu är det +0,2. Det gillas!
# Jag skulle ha köpt nya blommor.
# Fick du intressebås i ögat?

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0