sms

Såhär tids plingar det ofta till i mobilen.
Varje gång blir man glad, sms är ju alltid kul!
Men, det är minsann mest bara glädjedödar-sms som kommer. Typ från KappAhl eller Halebop som skickar ut om deras erbjudanden.
Det där från KappAhl funderar jag på att avregistrera. Jag har ändå aldrig använt det, eller i alla fall inte jag. Jag bjussade bort ett erbjudande förra året till en mer behövande.

I söndags däremot plingade det till i min mobil just innan jag satte mig på tåget.
Det var bara ett nummer som sms:et kom från, alltså ingen i min telefonbok.
Det blev för mig ett bra tidsfödriv när jag satt på tåget och väntade på att få komma hem.
Det blev ett antal sms fram och tillbaka, till denna person som till och med för mig är okänd. Jag vet vilka denne bor med och i vilken stad, mer vet jag inte.

Ett litet sms kan göra så mycke. Jag gillar själv att få dom, men jag borde bli duktigare på att ge dom också.
Det är ju som en liten tanke i ord.



Och btw, för er som brukar anteckan åt Intresseklubben:
Min mobil är rätt paj utvändigt! Dax att lämna in den kanske? 


Kommentarer
Postat av: Edvin

Just ja, tack för den! :)

2009-12-04 @ 12:45:52
URL: http://nergfol.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0