Det gnager som i mig....

Dom senaste dagarna har jag haft en känsla av att jag vill skriva någonting djupt, kanske till och med någonting invecklat ellet viktigt i min blogg!
Men, det är som att jag har det i händerna, men att det aldrig kommer ut i fingerspetsarna. Och det jobbigaste av allt -
Jag vet inte vad det är jag ska skriva! Vad ska jag berätta!?
Det gnager som i mig.... Den där känslan....
Kanske är det han med stort G som håller på att förbereda någonting.. Men, då väntar jag tills förberedelserna är klara...





It’s a long and windy road on the way to freedom
 It’s a rough and rocky hill to climb sometimes
 It’s harder than they say and tougher than they think it is
 To get to the other side

I want to fight for the other side

/Ronnie Freeman


Take care now, byebye then!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0