En perfekt sommar??

Åh! va jobbigt!
Satt nyss och skulle knåpa ihop ett mail om önskemål om chema m.m. inför sommaren på sjukhuset.
Jag ska tex. tala om ifall det är något datum eller så, som jag behöver vara ledig på. Än så länge har jag ett datum, och det är dagen då Magdalena och Jakob ska gifta sig såklart!
Men jag vill som veta vad som händer i sommar! Jag har nämligen tänkt ha en lyckad sommar i år, för jag har haft så otur under dom två senaste.

Första sommaren på lassa gick jag utan behandling för min struma. Att vara sjukt trött hela tiden, och må dåligt över att bara se sin kropp växa och växa och inte orka eller kunna göra någonting åt det. Att inte hinna träffa kompisarna, och när jag väl gjorde så kändes det knappt som att jag orkade vara social. På allt det - ett schema som var som ett straff!

Förra sommaren började bra, med få och bra pass. Sen brakade det lös och det kändes som att jag bodde på jobbet mer eller mindre. Hade inte mycke tid att hinna träffa pojkvän, familj och kompisar. Och när jag väl var ledig så var jag alldeles för trött.

Så nu vill jag verkligen ha en lyckad sommar! Men, då måste jag också veta när jag ska vara ledig, så att jag hinner med det jag vill kunna göra för en sommars skull!
Tex. Kommer Klara upp?? Ska jag åka ner till henne?? Kommer Linnea att åka till Irland, så man ska försöka få sig dit på ett besök när det är fint där också??  Ska jag flytta, så att jag kommer måsta vara ledig för att kunna åka på intervjuer, eller att spana in någon lägenhet??  Eller, blir det något Frizon i år kanske?? Ska jag hinna åka och hälsa på Adam i småland?? ÅHH!!! så jobbigt!

Jag kan inte vänta hur länge som helst heller med att framföra mina önskemål! Så hjälp mig!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0