Mario Cart

Efter en rätt lång och skön natt i stan, begav jag mig till bussen och åkte hem till Jörn.
Brorsan har Tellus i veckan, så jag gick förbi för att hälsa på min saknade och älskade favoritvove!
Sååå gött att få gosa och busa en stund!!

I fredags var mamma i stan och shoppade lite. Bla ett Mario Cart till vårat Wii.
Självklart greppade jag genast kartongen, slet upp den och installerade det!
Nu har jag suttit vid tv:en nån timma, och jag måste säga att jag nästan är yr efter allt spelande.
Hur kul som helst, speciellt efter alla segrar jag tog!  Men, jag måste erkänna att jag förlorade en del också...
Men jag tänker att man säkert kan träna upp det där, så att man en dag blir proffs. Dock ska jag inte bli nån soffpotatis som sitter och spelar Mario hela dagarna, så desperat efter vinst är jag inte!


Wawawooooom
!!


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0