Röd skjorta & stickad väst...

Jag träffade farfar inatt!
Han var såå ledsen över att min kusins och hans barnbarns rum hade blivit vandaliserat...
Så jag och farfar stod och höll om varran, och tyckte tillsammans att det var för bedrövligt hur vissa människor beter sig...
Han hade på sig sin röda skjorta och stickade väst. Han hade varma händer som mjukade mig på ryggen.

Det var väldigt trevligt att få träffa farfar igen! Men det är alltid en lustig känsla att drömma om bortgångna nära och kära.
Men då lever dom i alla fall kvar i mina tankar, och det är nice!


Någon mer än jag som är less snö och kyla?!.....
Ja, jag tänkte väll det!
Fortsätter det såhär får vi ju aldrig någon sommar! Snön kommer ju inte hinna tina bort!



Mmmm... Sommar!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0