Sjukhuset

Tidigt imorse klev jag upp, efter bara några få timmars sömn.
Trött och smått nervös traskade jag till sjukhuset för att jobba första passet sen augusti förra året.
Men, så fort jag kom innanför dörrarna, så var det som vanligt. Nervositeten försvann och det kändes som att det kunde ha varit igår jag var där sist.
Det har varit ett bra pass ändå, måste jag säga. En lugn dag, men med tillräckligt att göra ändå.
Mycke skidskytte och slalom har det blivit också. Ovanligt "kul" faktiskt.... Men, det gick ju inte så bra för Sverige i helhet.

Nu ser jag faktiskt fram emot nästa helg, då jag ska jobba både fredag och lördag.

Och självklart, en hel sommar på Skellefteå Lasarett - Strokeenheten, Avd 1... Yeah!

Nu är jag heelt slut! Har ont i huvudet och är hungrig.
Ser fram emot en kväll i sägen med en, eller kanske två bra filmer. Nått annat kommer jag inte palla...

Ha det gött!
Få inte stroke!


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0