Som ny!

Kom alldeles nyss hem från en hårdhänt och superduktig kvinna, som under 45 minuter fullständigt mörbultat mig!
Hårda tag må jag säga, men det var huuur underbart som helst! Jag verkligen njöt av att känna att jag levde!
Jag hade så sjukt många knutar i min rygg efter drygt 2 veckor då jag bara gått och spänt mig av olika anledningar. Är inte dom knutarna borta nu, ja, då vet jag inte vad...
Rumpmassagen var dock någonting nytt.... Det gjorde ont, och det förvånade mig att man kunde vara så kittlig där! På rumpan!! Jag fick verkligen bita ihop för att inte börja skratta.
Fast, då skulle jag nog ändå säga att benmassage är ännu värre. Jag fick det av pappa för några år sen, och det var näst intill tortyr! *haha* Men, det är ju skönt efteråt! Helt klart värt det!!

Undra om folk trodde att jag var full när jag gick hem dock... Jag blir så vansinnigt yr av så lång tid, halvt sovande på bänken. Kändes som att jag vinglade hem.



I lördags hade vi 30års kalas för våran präst Lisa. En mycket mysig kväll!
Vi hade ordnat så att cafeét här i Jörn hade specialöppet för oss, så vi bjöd Lisa på fikat och satt och pratade och skrattade massor!
Grattis till dig Lisa! Du är ju bara för go, och vi kommer att sakna dig jättemycke när du slutar hos oss!

    

Efter en mysig stund på cafeét stormade vi in hos några andra i församlingen, som lovat att låna ut sin soffa till oss om vi ville komma och se film. Vi hade animerad filmkväll, och såg Sanningen om Rödluvan (Hoodwinked på engelska). Den är faktiskt att rekomendera!
Jag skrattade i alla fall en hel del, sen vet jag inte om det var för att jag hade sovit lite och jobbat mycke innan, men. Det var ett roligt upplägg på den!
http://www.youtube.com/watch?v=JpVqRm8G97U
Trailern

Egen anteckning:
Citat: "När jag är 30 bor jag i Paris. Jag har ett eget klädmärke, bor typ nära Eiffeltornet. Är kanske gift med en fransman..... fast jag vet typ inte hur en fransman ser ut!!..."
//Julia



Kommentarer
Postat av: Maria

Gött att känna att man lever. Varför ska Lisa sluta?

2009-02-23 @ 22:17:51
Postat av: Anonym

Lisa vill göra nått annat, men ändå som präst. Typ jobba på nån retreatgård nånstans...

2009-02-23 @ 23:02:51

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0