.S.t.ö.r.a.n.d.e.

Sååå stööörande!!

Nu i helgen har det tagist en massa fina bilder, från begravningen, minnesstunden, graven och övrigt släkthäng.
MEN..... När jag försöker lägga in bilderna på datorn, kommer det upp en ruta efter några sekunder, där följande står
"Utforskaren har slutat fungera"
Sedan dyker en ny ruta upp
"Utforskaren startar om"

Skärmen svartnar för en sekund, sen kommer bilden tillbaka, men ingen utforskare i bild....
Jag hinner inte ens lägga in bilderna innan datorn lägger ner, och jag kan knappt kolla på bilderna som lagts in sen tidigare, utan att samma sak händer igen...

Kan någon förklara för mig vad som föresegår?!......
Jag blir tokig på det här!!
Minnet på kameran är ju fullt!

*morr*

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0