nej, inte idag!

Åhhh...... Inte kul!

Måste nog bero på sömnen. Fastnade i en blogg inatt om en kvinna som lever med Malignt melanom, och som nu förbereder sig för att lämna denna jord. En otroligt gripande berättelse. http://mittlivsabina74.blogspot.com/
Jag har läst hela bloggen, och jag tror att jag läste mer än hälften bara inatt. Tiden rann iväg, och plötsligt var klockan halv 4!! För att då inte vända om dygnet totalt med att sova ut för länge imorse, ställde jag väckaren på halv 10...

Visst, det blev nästan 6 timmars sömn, men det var nog inte tillräckligt....
Just nu är jag inte att leka med känner jag. Det är inte ofta detta händer mig, men när det gör, ja, då är det inte kul. Tack och lov är det ofta väldigt kortvarigt, och över på nån/några timmar.
Jag pratar om den irritation jag känner för precis allting just nu!
Jag läste alldeles nyss klart bloggen där, och samtidigt som jag lästa kom mamma upp å skulle kopiera några sångblad. Några?! det var typ10 st! Å våran skrivare är inte snabb heller, vilket gjorde att jag fick stå ut med det där jobbiga stötande ljudet i nått som kändes som en evighet.
Samtidigt kom pappa upp å drog igång med sin synt och såg. Visst, han är inte dålig på det, men just NU passar det inte mig!
Jag är sjukt irriterad på denna snöööööö!!! Nu får det vara nog! Jag vill ha sommar!
Och att det är så många minusgrader, som hela -20 gör mig inte gladare heller!

Åhhh...... jag ville bara skriva av mig lite!
Pratade nyss med syrran. Hon berättade att hon hade en likadan dag igår! Nussen!


Kommentarer
Postat av: Maria

Nussen ÄR ju det bästa ordet!

2009-02-08 @ 22:23:28

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0