Gott & blandat 2..

ÄRA & PRISA GUD! Det finns M&M:s på ICA Kvantum!
Dock inte billiga, men helt klart värt det!
I Love M&M:s!!!!!! USA! Yeah




Ja, nu sitter jag alltså i skellefteå igen, efter en kort sväng hemma i Jörn.
Jag blev nämligen väckt kl. 10.40 imorse av att det ringde i min mobil. Det var från lasarettet, och dom undrade om jag kunde jobba imorgon mellan 07.00-15.00.
Klart jag ville det, så det var bara att ta bussen till Stan...
Nu sitter jag hos syrran och väntar på att Betty ska komma å kika på melodifestivalen. Ja, det är ju sändning från skellefteå, så visst har man redan sett lite kändisar på tv.

Ja, jag var ju inte riktigt klar om vad jag har gjort i veckan.
Ja, det var ju då madrassåkning på tisdagen...
Onsdag drog jag och Linnea en sväng till Solbacken och "storhandlade". Det är ju lite kul att varriera ställe. Inte bara Coop och Supermarket.
Till middag blev det lite mer amerikanskt - Mac & Cheese. Mmmm...



På onsdag afton var det dax för estetarnas schalgershow.
Dom var riktigt duktiga! Kunde väll inte tro nått annat....
Det bästa var ändå reggae-versionen av Sanna Nielsens "Empty room".
"Empty roomamamaaa"  " Since you been gone-and-on-and-on"
Som hemliga gäster framträdde Cookies 'n' beans.
Country är inte riktigt min stil dock, men jag måste erkänna att jag diggade dom.
Just NU, när jag sitter och skriver det här, är det dax för dom att framträda i melodifestivalen..
Tycker faktiskt att dom är lite smått lovande, men än har inte alla bidrag varit.

Alla estetare på scen  


Cookies 'n' beans 



P.S. Trevlig alla Hjärtans dag!


Kommentarer
Postat av: Maria

Mmm, M&M:s!

2009-02-14 @ 21:57:16

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0