Gravid

Drömmar alltså... Jaa, i en dörm kan verkligen allt hända, och vart man får det från, tja.... inte vet jag!

Jag vaknade i alla fall alldeles nyss, och kom ihåg rätt mycke från mina drömmar inatt, så jag skriver dom nu, mendom dom är färska.

Det började med att jag mådde illa, och var i stort behöv av att spy.
Då la jag också märke till att min mage var ganska stor, sådär fint oval.
Då mindes jag, att jag för några månader sen hade gjort ett gravididtetstest, som visat att jag var gravid, men jag visste inte hur det hade gått till.....
Hur som helst hade jag som glömt bort det där, men jag blev som ändå glad, även om jag inte visste när, var och hur jag blev gravid.
Jag tog på mig kläder som framhävde min fina mage. Nu, i vaket tillstånd, tycker jag att det var väldigt konstigt att inte mina föräldrar reagerade mer över att jag var gravid....  I drömmen blev dom bara glada.
Därifrån är det lite oklart, men jag vet att vi hängde rätt mycke på Jörnköket... (hmm, undra om jag jobbat där för mycke)...
JO! Jag la också märke till att jag kunde dra in magen när jag kände att det inte var lämpligt att visa att jag var gravid, vilket jag själv tyckte var konstigt, så jag började tvivla på att jag var gravid och att grav.testet verkligen stämde.
Då satte jag mig med mamma vid datorn och googlade på graviditet, och kom fram till att jag var gravid på riktigt, ändå...

Sen drömde jag ännu mer också, men det är mer osammanhängande, och jag minns bara glimtar...
Nått om att jag var i en jättedyr affär med brorsan, och hittade en gullig klänning, för nånting på 49 000:-
Sen var jag inne i ett hus som brann, eller, det brann i rummet breve, men dom jag var med hade ingen brådska ut, utan satt sig ner vid ett bord och pratade om livet istället, för om det skulle hända nått, så skulle dom känna att dom var nöjda, fått prata ut om det som varit jobbigt och så. Fin tanke, men jag var rätt stressad. Men för att göra nått i väntan på att dom skulle prata klart, så dammtorkade jag fönsterkarmarna......

Ehh.. vart får man allt ifrån...?!
Men det var rätt coolt att ha en gravidmage....  =)



Kommentarer
Postat av: Syrran

Hahahaha!! Fnissade för mig själv när jag läste det här inlägget... drömmar är allt bra roliga och konstiga. Kram

2009-02-04 @ 14:16:00

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0